העסקים הקטנים בישראל מצב כללי

במהלך השנים האחרונות, חלה הרעה מתמדת במצב העסקים הקטנים בישראל. בשנה אחת נסגרים למעלה מ 40 אלף עסקים מדי שנה, וההערכה המקצועית היא שמכל 3 עסקים שנפתחו, יסגור את שעריו בתוך 5 שנים ורק אחוזים מעטים ישרדו 3 עשורים ויותר.

מאחורי כל העסקים הללו עומדים יזמים פרטיים חדורי מוטיבציה, יוזמה וחזון שיאמינו כי הם אלה שידעו לפצח את הנוסחה להצלחה ולבנות לעצמם עסק מצליח ומשגשג.

אותם יזמים, שעשו זאת על סמך חזון תחושות ומבט אופטימי מבלי לבחון וללמוד את הפרטים עד הסוף, מוצאים את עצמם בקשיים יום יומיים כל זאת כי לא השכילו להבין כי התייעצות ובלת סיוע מקצועי מראש היה חוסך ללא ספק אובדן כספי ואישי רב. הרי לא סביר שיזם עם הרעיון המבריק ככל שיהיה, יתפקד בו זמנית כמנהל מחלקת הכספים, השווק, משאבי האנוש וכו!. לא ניתן ולצפות כי אדם ימצע את משאבי הזמן והכישורים לעשות זאת לבדו, והכל לשם החסכון.

בנוסף, רוב העסקים מתמודדים כבר מספר שנים לא מבוטל, עם מחנק אשראי ועם סביבה עסקית תחרותית המשתנה ללא הרף, אשר מקשים עליהם לשרוד באופן שוטף.

מציאות זו מחייבת את עשרות אלפי העסקים הקיימים ואלה הנפתחים מדי שנה בישראל להסתייע ביד מקצועית ומכוונת שתוביל אותם להצלחה עסקית ותמנע מהם להכנס למצב של חדלות פרעון ו או קושי מתמשך. הפתרון לעסקים אלה הוא איש מקצועי עם ניסיון שיכול לקדם את העסק למנוע כניסה למצב של קושי ולמנוע מצב בלתי הפיך, הכל במחיר שנמוך תמיד בהרבה מהאלטרנטיבות הנכפות על העסק ובעליו כשזה מאוחר מדי!!!

בעידן הנוכחי, נוכח התחרות הגבוהה, השינויים הטכנולוגים, רגולציה הולכת ומחמירה מצד הבנקים, אמצעי תקשורת חדשים, וכלי שווק ופרסום חדשים, הולך ומתפתח מקצוע הייעוץ והליווי העסקי. הוא מיועד גם למבקשים לפתוח עסק, לעסקים קיימים, לעסקים שחסר להם ידע בתחום ספציפי, למנהלים הזקוקים לתמיכה מקצועית לעסקים מצליחים המעוניינים להצליח מעבר לניסיונם ויכולתם המקצועית ולאלה הנגררים למצוקות עסקיות ואינם יודעים כיצד להחלץ מהמצב ולחזור לאחתנותם כבעבר.

העסקת יועץ עסקי תקנה לך כבעל עסק, הזקוק לכך מכל הסיבות המוזכרות לעיל, ידע מקצועי ואיכותי, יחשוף בפניך מיומנויות בתחומים העסקיים/פיננסיים הנדרשים. העסקת יועץ עסקי יוביל אותך להצלחה עסקית וסיוע במתן פתרונות לבעיות העסקיות הנדרשות לפעילות השוטפת ולהצלחה העסקית.

אל תמתין ותהסס לפני שיהיה מאוחר מדי!!!

פנה אלינו ונפעל במהרה למימוש הפוטנציאל העסקי שלך ושיפור איכות חייך!!!

צור קשר

השאר פרטים

קרן השקעות פרוביטי (ט.מ.נ) בע״מ