ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

ייעוץ עסקי לעסקים קטניםבעולם המודרני שלנו מרבית העסקים שקמים נופלים עקב חוסר ידע מקצועי ופיננסי. הם מקבלים החלטות גרועות בנוגע לעסק וכך למעשה מוצאים עצמה במדרון תלול שקשה לחזור ממנו. על מנת להימנע ממצב זה חברות רבות שוכרות שירות ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובכך עושות שימוש בידע המקצועי ובניסיון של אותה חברת ייעוץ על מנת למצות את הפוטנציאל של העסק. כך פועלת חברת פרוביטי י.א.ג יעוץ והשקעות עם לקוחותיה הרבים ומסייעת להם לצמוח ולהתקדם בצורה בטוחה ונינוחה יותר.

יתרונות קבלת ייעוץ עסקי לעסקים קטנים:

 

  • קבלת ייעוץ המסתמך על ניסיון רב שנים בתחום ומנהלי בעלי ניסיון ורשת של קשרים עם גופים פיננסים ועסקיים מובילים במשק הישראלי.
  • חברה מקצועית עובדת בשקיפות מלאה מול לקוחותיה, נוגעת בפרטים הקטנים ומסייעת לכל לקוח להיזהר מטעויות נפוצות ועד לשדרוג העסק והרחבת מעגל הלקוחות בו.
  • חברה אמינה פועלת בתכנית עבודה שלעולם לא יכולה להיכשל במידה והלקוח משתף פעולה: אבחון המצב הקיים בעסק, אבחון מעמיק של ההתנהלות הפיננסית בעסק, הכנת תכנית ומתן המלצות וייעוץ לשיפורים בארגון, ייעוץ בנושא שיווק ומכירות וליווי שוטף עד ליישום התכנית בפועל.
  • דחיפה למצוינות ומקצוענות.

 

האם כל עסק זקוק לייעוץ עסקי?

קצת מעל 90% מהעסקים הנפתחים גם נסגרים בתוך 5 שנים מרגע הקמתם. בדרך כלל בעלי אותם עסקים מסיימים את הקריירה העסקית שלהם עם עוגמת נפש וחובות גדולים. כאשר 9 מתוך 10 עסקים נסגרים – אין פלא שהביקוש עבור ייעוץ עסקי לעסקים קטנים גבוה. בקרב עסקים קטנים הביקוש לשירות זה הוא אפילו גדול יותר מכיוון שעסק גדול הוא עסק שכבר שרד את התהליך הראשוני, צבר ניסיון וספג על עצמו את הטעויות השונות בתחילת הדרך והצליח לעבור אותם בהצלחה. הייעוץ העסקי מסייע בצליחת שלב זה וכן בסיוע שיקום של עסק קיים והבאתו למחוזות חדשים של הצלחה, פריחה ושגשוג.

לסיכום; בעידן המודרני של היום עם האפשרויות הבלתי מוגבלות לשיווק ופרסום העסק, לצד אינספור גירויים של הוצאות כספיות, שדרוג העסק ומותרות שונות – כדאי מאוד להיוועץ עם חברה לייעוץ עסקי שתסייע לכם לקבל החלטות מושכלות שיסייע לעסק במקום להוריד אותו למטה.

 

צור קשר

השאר פרטים

קרן השקעות פרוביטי (ט.מ.נ) בע״מ