הקמת עסק עצמאי

הקמת עסק עצמאיכל פרויקט גדול מצריך תכנון מקצועי ולעתים גם סיוע מאנשים המבינים בעניין. אם אתם חושבים על הקמת עסק עצמאי, אין סיבה לעשות זאת לבד. הצוות של חברת פרוביטי נמצא כאן כדי ללוות אתכם בכל התהליך של פתיחת עסק. כאן תקבלו ייעוץ עסקי מטובי המומחים, תלמדו כיצד לנצל הזדמנויות טובות לעסקים, תיכנסו למאגר הנטוורקינג של החברה ותכירו מגוון רחב של עסקים שונים. כמו כן, בפרוביטי יעזרו לכם לבצע בדיקה מקיפה של הכספים המצויים ברשותכם.

הקמת עסק עצמאי – איזה סוג עסק אתה

אחד השלבים החשובים בהגדרת העסק הרישום שלו. על פי חוקי מדינת ישראל, כל עסק חייב להירשם בשלוש ישויות עסקיות: מע"מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה. כמו כן, על בעל העסק להגדיר את סוג העסק שהוא מעוניין להקים. קיימים שלושה סוגים:

  • עוסק פטור – זהו בית עסק הפטור מתשלומי מע"מ בכל פעם שהוא מבצע עסקאות. עסק רשאי להגדיר את עצמו כעסק פטור רק אם מחזור ההכנסות שלו בשנה אינו עולה על סכום מסוים המוגדר בחוק.
  • עוסק מורשה – עוסק זה יכול להוציא חשבונית ללקוחות לאחר פתיחת תיק במשרדי המע"מ. עוסק מסוג זה גובה תשלום מע"מ בגובה של 17% ומקזז תשלומים של ספקים.
  • חברה בע"מ – זוהי ישות עצמאית מבחינה עסקית ומשפטית. הקמת עסק עצמאי כחברה בע"מ כרוך בתשלומי אגרה ותשלומי שכר טרחה לעורך דין ורואה חשבון.

רגע לפני הקמת העסק

לפני שאתם מכריזים על הקמת עסק עצמאי בפני המשפחה, החברים והישויות העסקיות, יש צורך לתכנן כמה דברים. לכל עסק יש תוכנית עסקית המאפשרת לו לתכנן את דרכי הפעולה שלו שלב אחר שלב. תכנית זו כוללת למשל את ההיבט העסקי. בעל העסק ושותפיו מתכננים את ההוצאות וההכנסות לשנה הקרובה, בונים תוכנית פעולה המסייעת להם לעקוב אחר תזרימי הכספים ומחליטים אם להביא עובדים נוספים. היבט נוסף הכלול בתוכנית הוא ההיבט השיווקי. כל עסק מתחיל צריך לחשוב על פרסום נכון – בין אם מדובר בהתייעצות עם מקדם אתרים, השכרת שירותיו של מעצב גרפי או סגירת עסקה עם איש עסקים מצליח.

 

 

 

 

צור קשר

השאר פרטים

קרן השקעות פרוביטי (ט.מ.נ) בע״מ