הקמת עסק קטן

פתיחת עסק קטןאנשים רבים בישראל עובדים כשכירים במטרה להתקיים בכבוד ולפרנס את משפחתם. אך השוק ההפכפך אינו מספק הכנסות קבועות ובטוחות, ולכן ישנם אנשים החושבים על הקמת עסק קטן אשר יסייע להם להשלים הכנסה ויספק להם רווחים גם במקרה של פיטורין. עם זאת, לא כל אחד מודע לכל הכללים של הקמה נכונה של העסק. משום כך, חברת פרוביטי נכונה ללוות את בעל העסק המתחיל ולסייע לו בנושאים שונים כמו גיוס כספים, פרסום, שיווק וכדומה.

הקמת עסק קטן – כך עושים זאת נכון

אלה כמה דגשים והמלצות שיעזרו לכם להתמודד עם תהליך פתיחת העסק ולגייס כבר בימים הקרובים את הלקוחות הראשונים שלכם:

  • לבנות תכנית עסקית – הקמת עסק קטן צריכה להיעשות במחשבה תחילה. ראשית חשוב לתכנן תכנית מובנית אשר תסקור נתונים שיסייעו לכם להבין את השוק. התכנית צריכה לכלול נושאים כמו מידע על החברות המתחרות, לוחות זמנים להשגת מטרות ויעדים אסטרטגיים שיש להשיג בשנות הקרובות. בניית התכנית מצריכה דיוק רב, ולכן כדאי לפנות למקצוענים לקבל ייעוץ.
  • להכיר את מקורות המימון – פתיחת עסק מצריכה כסף. לפעמים גם הרבה כסף. משום כך, חשוב להכיר את מקורות המימון הקיימים: הלוואות בנקאיות, הלוואות מטעם קרנות המעודדות את התפתחותם של העסקים הקטנים או מימונים מטעם גופים ממשלתיים.
  • לשמור על סדר עבודה – עסק חדש הוא פתח לאפשרויות מגוונות. בעלי עסקים צעירים חושבים שהשמים הם הגבול, ולכן הם נוטים "להתפזר" ולעבור ממטרה אחת לאחרת כדי לא להחמיץ אף הזדמנות הנקרית בדרכם. חשוב לשמור על קור רוח, להתאזר בסבלנות ולפעול לפי התכנית המקורית. ניתן, כמובן, לשקול הצעות חדשות בכובד ראש ולבחון אם הן מתאימות לעסק בשלב כה ראשוני.

קשרים הם שם המשחק

עסקים חדשים רבים עולים לאוויר במהירות בזכות אמנות הנטוורקינג. כלומר, קשרים נכונים עם האנשים הנכונים מסייעים להם להפוך למפורסמים ולמבוקשים. ניתן להאיץ הקמת עסק קטן ולפרסם אותו בקרב רבים בזכות היכרות עם חברות ואנשי עסקים שונים. חברה מקצועית המלווה עסקים בתחילת דרכם במשך שנים רבות, מקושרת עם בתי עסק רבים – מכיוון שהיא זו שעזרה להם להתפתח בתחילת הדרך.

צור קשר

השאר פרטים

קרן השקעות פרוביטי (ט.מ.נ) בע״מ