פתיחת עסק קטן

פתיחת עסק קטןמעוניינים לפתוח עסק חדש למסחר מוצרים אלקטרוניים אך אינכם יודעים היכן להתחיל? דודכם הוריש לכם דירת סטודיו שאותה אתם רוצים להפוך לחנות בגדים, ואתם שואפים לדעת איך מנהלים אותה נכון? חברת פרוביטי מסייעת בהליך פתיחת עסק קטן ומלווה אתכם לאורך כל הדרך. החברה מספקת מגוון רחב של שירותים בתחום הכוללים ייעוץ פיננסי, איתור השקעות משתלמות או מציאת הקשרים הנכונים לצורכי פרסום.

פתיחת עסק קטן – דברים שכדאי לדעת

אלה כמה טיפים לפתיחת עסק קטן שיעזרו לכם בתחילת הדרך:

  • להחליט מהו סוג העסק – העריכו את ההכנסות השנתיות שלכם. האם אתם מעוניינים לפתוח עוסק פטור, מורשה או אולי חברה בע"מ? אם אינכם בטוחים לגבי הדקויות, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע כמו מנהלי חשבונות.
  • לרשום את העסק – פתיחת עסק קטן כרוכה ברישומים שונים ובנהלים ביורוקרטיים. יש צורך לרשום את העסק במע"מ, מס ההכנסה ובביטוח הלאומי. כדי לחסוך בטרטורים נוספים, מומלץ לברר לגבי כל הטפסים אשר להם אתם זקוקים: צילום תעודת זהות, אישור פתיחת חשבון של העסק, מילוי הטפסים המתאימים ועוד.
  • תשלומי מיסים – חשוב לברר היטב לגבי המיסים שאתם צריכים לשלם. עם פתיחת התיקים בגורים הרלוונטיים, תקבלו פירוט של המיסים שאתם צריכים לשלם.
  • עסק בכל גיל – לפי החוק, אין הגבלה לגיל כשמדובר בפתיחת עסק. ניתן להקים עסק גם מתחת לגיל 18, רק שבמקרה זה חשבון הבנק ייפתח על שם ההורים. מעבר לכך, אם אתם חיילים משוחררים תוכלו לנצל את הפיקדון הצבאי לשם פתיחת העסק.

מדוע כדאי להתייעץ

פתיחת עסק קטן כגדול אינה עניין של מה בכך. בניגוד לעובד שכיר אשר מגיע למקום העבודה, מחתים כרטיס ועובד את שמונה השעות שהוקצבו לו, אתם כבעלי עסק צריכים לתחזק אותו בכל עת. משום כך, חשוב להיות עם היד על הדופק ולהתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים. ליווי מקצועי בתחילת הדרך חוסך תסכולים רבים, ובמקרים מסוימים אף יכול להציל את העסק מפני קריסה וסגירה. אז אם יש לכם חלום ישן שאתם רוצים להגשים כבר זמן ב, אל תוותרו עליו. פנו לאנשים הנכונים והתחילו בקידום העניינים.

 

צור קשר

השאר פרטים

קרן השקעות פרוביטי (ט.מ.נ) בע״מ