יועץ עסקי בחיפה

יועץ עסקי בחיפהחברת פרוביטי מציעה את שירותיו של יועץ עסקי בחיפה עבור חברות שונות. לעתים מדובר בחברות מתחילות וחדשות בתחום פתיחת העסק, ובמקרים אחרים מדובר בחברה ותיקה למדיי אשר נכנסה לחובות כלכליים גדולים ואינה יודעת איך לצאת מהם. כך או כך, היועץ המקצועי בוחן כל מקרה לגופו, בודק את צרכיו של העסק ואת תמונת המצב הפיננסית שלו, ובונה תוכנית פעולה יסודית.

יועץ עסקי בחיפה – מדוע כדאי לפתוח עסק בעיר

בעלי עסקים לא מעטים מחפשים יועץ עסקי בחיפה כדי שיעזור להם להגשים את חלומם בפתיחת עסק. מדוע לפתוח עסק עצמאי דווקא בעיר זו? אלה כמה סיבות לכך:

  • עיר צפונית מרכזית – חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל, ומתפארת מזה שנים באוכלוסייה המגוונת שלה. ריבוי האנשים באזורים השונים בעיר מעודד רבים מתושבי לפתוח עסקים בשכונות. העסק יכול להיות ירקנייה שכונתית או מכולת קטנה. כך או כך תמיד יימצאו אנשים אשר יבואו לקנות.
  • עיר נמל – בחיפה ממוקם נמל גדול שאליו מגיעות סחורות שונות מרחבי העולם. קרבה זו מספקת אספקה טובה ומהירה של הסחורה.
  • עיר הפועלים – העיר מציעה מגוון רחב של מקומות תעסוקה אטרקטיביים. ניתן להשתלב באחד המשרדים כרואה חשבון, עורך דין עצמאי או איש הייטק, או להתקבל לעבודה באזור התעשייה. תושבים מערים השכנות מגיעים לעיר המרכזית באופן יום יומי כדי לעבוד בה.
  • עיר של בילויים – אי אפשר להתעלם מהנוף הנשקף ממקומות רבים בחיפה – נוף המשלב ים, ירק ורכסי הרים גבוהים. הים עצמו מספק אטרקציה לכל תושבי חיפה, וכך יכולים האנשים לפתוח עסקים בקרבת החוף – בתי מלון, מסעדות מועדוני דייג ועוד.

להכיר את סוגי העסקים

יועץ עסקי בחיפה מסייע לאדם להחליט איזה סוג עסק הוא מעוניין להקים. עסק פטור, למשל, הוא עסק שהבעלים שלו אינו צריך לשלם מע"מ. ניתן לפתוח עסק זה בתנאי שסך ההכנסות בשנה לא יעלו על סכום מסוים. עוסק מורשה, לעומת זאת, אינו פטור ממע"מ, אך הוא יכול לגבות מלקוחותיו סכום מע"מ בשווי 18% ולהפיק חשבוניות. ולבסוף, ישנם בעלי עסקים המקימים חברה בע"מ. זוהי חברה העומדת ברשות עצמה ואינה תלויה בגורמים שונים מבחינה משפטית ועסקית.

 

 

צור קשר

השאר פרטים

קרן השקעות פרוביטי (ט.מ.נ) בע״מ