פתיחת עסק עצמאי

פתיחת עסק עצמאיהחלטתם לתת מקום בעולם לחזון האישי שלכם ולפתח אותו במקום להמשיך להיות כבולים למעסיק שלכם? פתיחת עסק עצמאי היא צעד אמיץ, מלווה בחששות טבעיים, מתח, בלבול ועשוי להיות מוצלח במיוחד עם ההכוונה הנכונה שתנתב אתכם על דרך המלך העסקית. חברת פרוביטי מלווה ומסייעת לעסקים קטנים ובינוניים, החל משלבי הקמה ועד להתמודדות בתקופת משבר. פרוביטי תאבחן את הצרכים שלכם ותבנה לכם תכנית עסקית מותאמת בכדי למצות את מלוא הפוטנציאל העסקי הטמון בעסק שלכם.

 

פתיחת עסק עצמאי – מדריך ההכוונה ליזם הטרי

פתיחת עסק עצמאי כרוכה בחשיבה מרובה, בהליכים ביורוקרטיים מתישים ובלא מעט כאב ראש. אם אתם עומדים לפני יציאה לשוק העסקים העצמאי רצוי שתבנו תכנית עסקית מסודרת:

  • שלב המבוא – קודם כל, אפיינו את העסק שלכם. מה הסחורה או השירותים שאתם מציעים ובמה הם שונים מעסקים אחרים? מה הופך את העסק שלכם למיוחד? מי קהל היעד שלכם? האם תעבדו מהבית או תשכרו מקום?
  • שלב התכנון העסקי – הגעתם לחלק הקריטי בפתיחת העסק, החלק שעלול להפיל עסקים עצמאיים חדשים או לרומם אותה להצלחה. התוכנית העסקית תכלול תכנון פיננסי ברור ומפורט שישים דגש על העלויות, ההכנסות וההוצאות. התכנית תכלול גיוס הון ראשוני, עלויות הקמת העסק, החלטות לגבי כמה עובדים תיאלצו להעסיק, אם בכלל, הוצאות שיווק ותזרימי כספים צפויים.
  • שלב הרישום – כדי שהעסק שלכם יוכל להתחיל לפעול וייחשב לחוקי, חשוב לרשום את העסק בכל המוסדות הממשלתיים הרצויים, מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ. פתיחת התיק והרישום מחייבת טפסים ומסמכים רבים, לכן רצוי שתברר מראש ותגישו את התיק במלואו באופן מסודר.

 

מדוע כדאי להיוועץ במומחה?

גם אם הרעיון שלכם אדיר ומדליק שאתם בטוחים שהוא עשוי לכבוש את השוק הישראלי או אפילו את העולם, לא בטוח שתצליחו לתרגם אותו בפועל. פתיחת עסק עצמאי כרוכה בהבנה מהותית ומורכבת את שוק העסקים, בהבנה כלכלית, שיווקית ובהבנה של היבטים רבים נוספים שמטבע הדברים לא לכולנו יש. אנשי מקצוע מוסמכים יוכלו ללוות אתכם במהלך כל התהליך, לאתר את הקשיים העתידיים שלכם ולמצוא להם פתרונות ברי עשייה.

צור קשר

השאר פרטים

קרן השקעות פרוביטי (ט.מ.נ) בע״מ