פתיחת עסק חדש

פתיחת עסק חדשחברת פרוביטי נמצאת כאן כדי לסייע לכם בכל מה שניתן לצורך פתיחת עסק חדש. הצוות של החברה מבין שהעסק שלכם אינו רק מקור פרנסתכם, אלא גם חלום אישי שמתבשל אצלכם בראש כבר זמן רב. משום כך, נציגי החברה פועלים ביחד אתכם כדי להגיע אל המטרה שהצבתם לעצמכם. בפרוביטי תגלו צוות מקצועי אשר נכון לעזור לכם לאבחן את הצרכים שלכם והציפיות, לבנות תכנית עבודה מסודרת או למצוא את הדרך המתאימה לפרסום ושיווק העסק.

פתיחת עסק חדש  – עוזרים לכם להגשים חלום

אלה כמה שירותים חיוניים שמציעה חברה מקצועית המסייעת לעסקים אחרים להתפתח:

  • מגייסים כסף – אם אין לכם פיקדון צבאי או ירושה נכבדה מדוד עשיר, סביר להניח שאתם זקוקים להלוואות התחלתיות כדי לפתוח את העסק שלכם. עם זאת, קרנות ובנקאים לא מעטים בארץ מסרבים לתת לעסק המתחיל את הסכום ההתחלתי אשר לו הוא זקוק מסיבות שונות (כדוגמת היסטוריה בנקאית בעייתית), וכאן היועץ המקצועי נכנס לתמונה. אדם זה מכיר את העולם הבנקאי ויכול לסייע בהשגת הסכום המבוקש.
  • לקפוץ על ההזדמנות – בעלי עסקים מתחילים אינם יודעים לזהות נכונה הזדמנויות פז הנקרות בדרכם. אדם המלווה אנשי עסקים במשך שנים רבות, לעומת זאת, יכול לסייע במציאת משקיעים וביצירת שיתופי פעולה פוריים.
  • קשרים ולא רק כישורים – עסק מתחיל צריך להיכנס לחוגים הנכונים ולפגוש בעלי עסקים שונים. בדרך זו, הוא יוכל להיחשף לחברות שונות וליצור חברויות אשר יובילו לשיתוף פעולה ארוך טווח. חברה המלווה את בעל העסק בהליך פתיחת עסק חדש יכולה לכלול אותו במאגר הזה ולהביא לו לקוחות פוטנציאליים רבים.

מדוע כדאי לפנות למומחים

עוד בילדותנו לימדו אותנו לחשוב לבד, למצוא פתרונות באופן עצמאי וללמוד מהטעויות שלנו. ואכן, אנשים רבים חושבים כי הם מכירים את העסק שלהם לעומק, ומוותרים על ייעוץ מקצועי. וכך, במקרים לא מעטים פתיחת עסק חדש הופכת עבורם לסיוט. ככל שעובר הזמן, הם מבינים שמדובר בתהליך אורך, קשה ומייגע ומחליטים לפרוש. מומחים בפתיחת עסק, לעומת זאת, יכולים לסייע לבעל העסק המתחיל להחזיק את הראש מעל למים ברגעים קשים, באמצעות הענקת שירותים מקצועיים.

 

צור קשר

השאר פרטים

קרן השקעות פרוביטי (ט.מ.נ) בע״מ