ייעוץ לעסקים קטנים

ייעוץ לעסקים קטניםכל עסק גדול היה קטן פעם, ועסקים גדולים ומוצלחים היו יועצים בתחילת דרכם. חברת פרוביטי מציעה ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים אשר הצטרפו לאחרונה לשוק הישראלי ומוכנים לצאת לדרך עם רעיון חדש או מיזם. הצוות של פרוביטי מציע מגוון רחב של שירותים הכוללים פיתוח עסקי, מקורות גיוס כספים עבור העסק המתחיל, ניצול הזדמנויות פז לפיתוח העסק או בדיקה לעומק של המצב הפיננסי. החברה מעניקה למתחילים את הכלים הנכונים שעמם אפשר לצאת לדרך.

ייעוץ לעסקים קטנים – מה לא עושים בפתיחת עסק

כולנו עושים טעויות בתור מתחילים. אך טעיות בפתיחת עסק עלולות להוביל להוצאות מיותרות ואף לסגירת העסק בסופו של דבר. ייעוץ לעסקים קטנים מסייע לכם להחזיק את הראש מעל המים. ועדיין, ישנם כמה דברים שחשוב להימנע מהם כבר בהתחלה:

  • לא מחשבים עד הסוף – כאשר מקימים עסק יש צורך לחשב את כל העלויות לפרטי פרטים. ישנם אנשים המחשבים את העלויות בקירוב. כך למשל, בעל עסק עשוי לחשב את עלויות השיפוץ במשרדו, אך לא את ההוצאות הכרוכות ביום שאחרי השיפוץ, כדוגמת תשלומים לחברת ניקיון המבצעת ניקוי שלאחר שיפוץ.
  • חוסר ייחודיות – כל עסק צריך להיבדל מאחרים כדי להצליח. אם אין לכם מאפיין מיוחד שלא קיים אצל אף עסק, יהיה לכם קשה לקדם אותו.
  • תוכנית בלתי ממוקדת – ישנם בעלי עסקים אשר לא מתייחסים ברצינות לתוכנית העסקית שלהם. הם מציבים Image of two confident businesswomen working with touchpad in office יעדים בלתי מציאותיים, ולאחר מכן מוצאים את עצמם מול שוקת שבורה. לפיכך, בתחילת הדרך חשוב להשיג את היעדים הקרובים, גם אם הם מרשימים פחות, ולהתקדם לאט ובזהירות לקראת היעדים הגדולים יותר.
  • תמחור מוצרים בלתי יעיל – לעתים מתקשים בעלי העסקים להעניק את התמחור הנכון עבור המוצרים שהם מציעים. וכך נוצר מצב שבו ההוצאות גדולות יותר מההכנסות.

לפנות לאנשי מקצוע

כדי להימנע מטעויות מיותרות, חשוב לפנות לחברה טובה ואמינה המציעה ייעוץ לעסקים קטנים. אם יש לכם בני משפחה או חברים שאתם סומכים עליהם בעיניים עצומות, כדאי להתייעץ עמם לגבי חברת ייעוץ מקצועית. כמו כן, ניתן לגלוש באתרי האינטרנט ולעיין בתגובות הגולשים. חברה מומחית בתחום העסקי תקבל את מרב התגובות וההמלצות.

צור קשר

השאר פרטים

קרן השקעות פרוביטי (ט.מ.נ) בע״מ